Thursday, June 19, 2008

Rahsia Jutawan Internet


Send me One Million FREE Guaranteed Visitors


Laporan Sulit dan Eksklusif Dibongkarkan!
Formula Luarbiasa Dibongkarkan Sekarang Juga!
Jana Duit dari RM100-RM3000 Sebulan!!
Dapat Laporan PerCuma!
KLIK SINI

Saudara dan Saudari yang dikasihi. Setiap hari saya dan anda perlukan duit atau wang untuk hidup. Tanpa wang atau duit adalah amat sukar kehidupan. Wang dan duit digunakan untuk membeli barang keperluan kita seperti pakaian, makanan, minuman,bayar bil air dan elektrik, dan sebagainya. Juga membeli barang kehendak kita iaitu kereta, rumah, komputer dan sebagainya. Walaupun ada mengatakan wang bukan segala-galanya kerana ada lagi benda-benda yang tak ternilai harga.

Ditambahkan lagi pada tahun ini Jun 2008, kenaikan harga petrol sebanyakRM 2.70 seliter dan diesel RM 2.58 seliter. Kenaikan mendadak menyebabkan semua orang termasuk saya dan anda diseluruh dunia tertekan dan perbelanjaan harian semakin meningkat. Juga khabar angin mengatakan bulan Ogos ini akan berlaku kenaikan minyak iaitu petrol RM 4.00 seliter.

Harga kos makanan dan minuman juga semakin meningkat tetapi punca pendapatankita pula setiap tahun kalau meningkat pun tidak banyak untuk menanggangungperbelanjaan harian yang meningkat.

Jika anda dalam situasi seperti berikut anda perlu teruskan membaca untuk menyelesaikan masalah anda;

1. Masalah duit yang tidak pernah cukup?

2. Hutang yang banyak perlu dibayar?

3. Perlu duit sampingan?

4. Perlu cari duit untuk memeli rumah idaman, perkahwinan dan sebagainya?

5. Perlu cari duit untuk mendapatkan modal untuk membuka perniagaan?

Jadi dari mana datangnya punca pendapatan anda?

Sebenar di dunia ini, ada dua jenis punca pendapatan iaitu pendapatan aktif dan pendapatan pasif. Pendapatan aktif ialah pendapatan yang dari gaji hari atau gaji bulanan. Anda akan dibayar sekali untuk usaha anda. Dan jika anda tidak datang bekerja, anda akan tidak dibayar pada hari itu.Ini bermaksud anda mestilah aktif (bergerak) untuk mendapatkan wang.

Manakala pendapatan secara pasif, anda berkerja kuat sekali dan ianya memberikan anda punca pendapatan selama beberapa bulan atau bertahun. Anda mendapat bayaran berkali-kali untuk kerja yang sama. Tidakkah sesuatu yang menyeronokkan jika anda dibayar beratus kali untuk setiapjam kerja yang anda lakukan?

Dalam tahun ini, anda sekurang-kurangnya perlu mencari pendapatan secara pasif untuk menyelesaikan masalah diatas.

Jadi adakah bermakna anda perlu kerja separuh masa di KFC, Mall, restoran?
Jawapan adalah tidak kerana pada masa sekarang terdapat cara lain untukuntuk mencari pendapatan sampingan tersebut dan semua ada dalam laporan sulit dan eksklusif yang anda boleh dapat secara percuma di KLIK DISINI


Hanya Laporan Formula Luarbiasa Dibongkar akan menyelesikan masalah anda dan untuk mendapatkannya secara PERCUMA anda hanya perlu KLIK DISINI


Akhir Kata, Sekian Terima Kasih


Daripada

Clarence Anak David Singen

Feed Shark

No comments: